čtvrtek 19. dubna 2012

Solárko

Žádnou poučnou přednášku ode mě nečekejte. Já nejsem odborník a takových článku o tom jak je solárko zdravé či nezdravé je plný internet. Já vám řeknu svůj názor. Mi solárko pomáhá na pupínky, jebáky, uhry nebo jak tomu ještě říkáte:D Umělé sluníčko mě jich zbaví. Snědá zatím moc nejsem. Chodila jsem jen preventivně tak 1x týdně na pět minut. Ale teď chci chodit alespoň 2xtýdně a na 10min. Nejradši mám vertikální solárko. Je to podle mě lepší, než když vás uloží jak do rakve:) Ale každému se líbí jiné. Další funkci, co může solárko mít je buď rádio, klimatizace, aroma fresh nebo má tzv. turbo, které opaluje o něco více. Docela novinka je i vibroprogram. Ten má za úkol:
  • - reprodukuje pohyby při chůzi
  • - urychluje Váš metabolismus
  • - snižuje dobu opalování
Kosmetika na solárku je docela důležitá, zvláště pokud ho navštěvujete často. Já používám solární sprej od dermacolu a zatím mi vyhovuje. Uvidíme v létě, jak mě krásně "vybarví":) Podám vám reference:)


Tak hezké umělé opalování:*

Žádné komentáře:

Okomentovat