úterý 3. dubna 2012

Nehtíčky

Takový pohodový den, tak proč nevyzkoušet něco nového..Zkoušela jsem novou techniku nails art. Abych řekla pravdu moc mi to nešlo:D Nakonec jsem si tímhle způsobem nalakovala jen pár nehtů. Techniku, co jsem zkoušela, najdete tady: http://magazin.libimseti.cz/moda/8641-tahle-technika-zdobeni-nehtu-vas-dostane
 Výsledek měl být podobný jako na obrázku v pravo, ovšem na takový výsledek musím trénovat :D
 Normálně nosím gelové nehty, ale teď jsem si řekla, že si udělám na chvíli pauzu a nechám nehty od gelu odpočinout. 
 Tak na takové nehtíky se chystám příště(viz. obrazek vlevo). Nejspíš si budu muset koupit lak ve fixu.

Joo a do Hotelu paradise se opět vrátila Klaudie..takže snad tentokrát nevypadne..Uvidíme:D
Paaa jdu se dívat:*

Žádné komentáře:

Okomentovat