pátek 6. dubna 2012

Kluk, co povídá pohádky...

Komu se to ale nestalo, že? Když chlapec vám povídá "pohádky". Ve smyslu, že vám slíbí hory doly a pak nic z toho:)
Nebo znáte ty oblbovačky? Typu: 
  • Popelko, slyšíš to? Jak moje srdíčko pláče steskem po tobě? 
  • Pořád přemýšlím jaké slova ti napsat..přišel jsem na MILUJI TĚ 
  • Každá květinka kolem které projdeš tak vykvete.
  • Spadlo ti něco do oka...nejsem to já?
  • Miláčku... slyšíš ten hlas? Křičím do celého světa, že láska je v nás. 
Abych řekla pravdu, tak jsem čerpala přímo v mém mobilu. Ale jinak je toho plný internet:D Na ty nejotřepanější fráze jsem si nevzpomněla..ale ty určitě znáte:) Někteří kluci nás na takové sladké řeči dostali do postele. Někteří to myslí vážně. Jde poznat rozdíl?

Teď tu nějakou dobu nebudu.. Jedu na chatu na Velikonoce...vyhnu se tomu každoročním bičování:D Vajíčka jsou stejně drahé, tak cooo....:D 

Tímto článkem se s vámi na pár dní loučím, tak hezké svátky přeji:*

Žádné komentáře:

Okomentovat