neděle 1. dubna 2012

Orgasmus

A jdeme na to zapeklité téma. Nedávno jsem měla vínko s kámoškou, jak jsem psala a došlo na rozhovor o vyvrcholení. K mému překvapení, jsem se dozvěděla, že nejsem zdaleka jediná, kdo s tím má problém. 
Shodli jsme se na tom, že to většina holek předstírá. Mám otevřené kámošky, které se nebojí o tom mluvit..takže jsem zjistila toto:
Holky kolem 15-20 rokem nemají orgasmus skoro vůbec, nebo jen klitoriální. Přes G bod se neudělá snad žádná. Váš milovaný bodík naleznete nejdřív ve 20 letech. S tím souvisí i jiné věci..Třeba zkušenosti, umíte se líp uvolnit, víc si to užít. A záleží také na chlapovi, jak to s vámi umí...:)
Největším zabijákem vášně je také to, že se na orgasmus moc soustředíte. Čekáte, kdy konečně přijde.. Ale jak víme, tak vše přijde, až to budeme nejméně čekat. Takže nevěšte hlavu, nejste jediná, kdo orgasmus nemá..je nás strašná spousta. Hodně lidí si vymýšlí, ale mé kamarádky jsou upřímné..včetně mě. Z mé zkušenosti vím, že jsem taky dlouho čekala na to pravé vyvrcholení. Nakonec jsme se dočkala a užil si ho o dost víc i můj přítel. Lehké chvění zevnitř dostane každého. Sex mám ráda i bez vyvrcholení, což spousta chlapů nechápe a snaží se souložit hodiny a hodiny...:P 
Možná, že jsou malé vyjímky, které vyvrcholí pokaždé, ale takové já neznám a to mám za kamarádky i nymfomanky:) 
Snad se vám otevřené téma líbilo a teď už vy..Jak jste na tom? A nestyďte se:)

Žádné komentáře:

Okomentovat