úterý 10. dubna 2012

Máte mě zpátky:)

Krásně bylo, škoda jen že to bylo tak kráátké:) Chodili jsme na procházky a "opíjeli se" v místní hospůdce.


Jak jsem již dříve psala, ráda zkouším nové přípravky z reklam. Teď mě zaujala BBmáne. Všichni šílí po tomto krému, jakoby z nás dělal bohyně. Takže jsem otestovala vzoreček světlého BB creamu od Garnier. Zdá se být lepší než make up. Nanáší se skvěle, hezky sjednocuje pleť. Ovšem co mě nemile překvapilo byli pupínky, které mi naskočili na druhý den. Nemyslím si, že tento krém je vhodný pro problematickou pleť. Celkově mi hydratační krémy moc nesedí. Ale pořád zvažuji nad koupí..přeci jen po nanesení je pleť krásná:)
 
Začínám s novou dietkou. Protože mé snažení, cvičení se zatím neprojevilo. Musím razantně začít...léto se neúprosně blíží:D 

Nejvíc jsme si oblíbila mozzarelu v této variantě(viz. obrázek)



[Shakespeare William]
Vnější krása je o to cennější, oč více skrývá vnitřní krásy.

Žádné komentáře:

Okomentovat