pondělí 29. října 2012

Paletový nábytek

Mám tu pro vás typ, jak si zútulnit byteček. Pro ty, co mají rádi originalitu a nemají moc peněz tu mám pár typů, jak si vyrobit nábytek z palet:)
Když se podíváte na fotky, je to docela jednoduché. Křesílko, do kterého se můj miláček pustí má návod zde. Já se určitě jedním nebo dvěma obrázky inspiruji do bytu:) Je to levné a efektivní! 







Na netu je toho spousta..můžete si vyrobit gauč, odkládací stolky, poličky, postele, obývací stolky,...Fantazii se meze nekladou:)
Good luck:*

5 komentářů:

  1. Pěkný článek :-) Nábytek z palet se mi líbil vždycky, v létě si něco určitě vyrobím. Tento a ještě tento článek mě bude inspirovat letním dílem :) zde.

    OdpovědětVymazat
  2. Nábytek z palet je naprosto perfektní. Také se mi hrozně líbí. Na zahradu jsem si předloni koupili dřevěný stůl a židle z https://www.zahradni-dreveny-nabytek.cz/zahradni-zidle/ , takže zahradní nábytek teď měnit nebudeme, ale jednou by se mi líbila postel z palet. Manželovi se do výroby zatím moc nechce, tak doufám, že ho jednou přemluvím.

    OdpovědětVymazat
  3. Paletový nábytek je fakt super věc, ke které jsme si ale hledali cestu docela dost dlouho. Nicméně to vůbec nevadí, protože to byla cesta, která stála opravdu za to. Nicméně by nás nikdy nenapadlo, že na postavení celé místnosti z palet nám někdy budou potřeba třeba takový vysokozdvižné vozíky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá vážně skvěle. :) Já osobně mám nábytek z palet hodně ráda. Sama teda doma nic takového nemám, ale už několikrát jsem uvažovala nad tím, že bych si zkusila třeba postavit postel z palet. Přítel pracuje ve skladu, takže si myslím, že sehnat palety by pro něj určitě nebyl problém. No, možná se do toho během tohoto roku zkusím pustit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To není vůbec špatný nápad. Díky za tipy. Říkám si, že něco takového bych taky mohl zkusit vyrobit. Sehnat palety by pro mě nebyl nijak velký problém, protože pracuji pro firmu, pro kterou je doprava na paletách běžná věc a ve skladu jich máme spousty. Myslím si, že kdybych si jich pár chtěl odkoupit, tak by to neměl být problém. Pořád tam totiž přibývají nové.

    OdpovědětVymazat