středa 11. dubna 2012

Brambůrky

Další fajnová věc, co jsem zkoušela jsou nové Bohemky hříbky, niva a rozmarýn.
  • Takže hříbky jsou velmi podobné smaženým hřibům. Ty já moc ráda, takže mi tahle příchuť dost chutná. 
Hodnocení: 9/10
  • Brambůrky s příchutí nivy jsou velmi podobné známému plesnivému sýru. Já sirovou nivu moc nejím, takže mě tahle příchuť nenadchla. ALE pro milovníky nivy to pravé.  
Hodnocení: 5/10
  • Poslední a má oblíbená příchuť rozmarýn je nejlepší. Shodli se na tom i mí kamarádi. Chutná to jako příchuť "kuře" ale sladší. Přitom já kuřecí brambůrky miluju. A rozmarýn to ještě vylepšil:)
Hodnocení: 10/10


Mám tu ještě jedny EXTRA brambůrky! Světem internetu prolítá tento obrázek...k zasmání:) Představuji příchuť posypová sůl.
Pokud vás napadá další věc, kterou byste chtěli otestovat..z reklam, tak dejte vědět(ALE jen reálné reklamy, jakože auto vám určitě testovat nebudu.. ledaže by mi ho někdo koupil..?:D)

A teď už spát... a my dospělí se kouknem na Hotel Paradise:D Klaudie je zpátky:D

Žádné komentáře:

Okomentovat