pátek 19. dubna 2013

Rovnátka

Neuvěříte nad čím přemýšlím..Mé zuby nejsou zrovna ukázkové..a není to věc, kterou bych se chlubila, protože jsou křivé..nesouměrné a mám menší předkus. Jednou už jsem nosila rovnátka, ale vyndávací..a nějak mě to nepomohlo..moje chyba..moc jsem je nenosila:D
Navíc moje zubařka vůbec nepoznala kdy jsem je nosila a kdy ne..říkala to přesně naopak:D
Tudíž teď..po těch letech jsem se rozhodla s tím něco dělat..a vyměnit zubařku:) S největší pravděpodobností dostanu rovnátka napevno. Koukala jsem na net a našla tři různé varianty rovnátek:

  • kovové(tradiční)
  • keramické(o něco drahší)
  • plastové(moc nedrží)
  • safírové(ale ty nevím jaké jsou)

Konzultaci s lékařkou mám až v červnu, takže které jsou nejlepší se dozvím až tam..:) Přála bych si nějakou méně výraznou variantu. Bílé nebo průhledné gumičky..jak je na obrázku.. Někde si ale lidi ztěžují, že gumičky časem žloutnou:/ V případě barevné varianty by to byla růžová nebo fialová barva:) Ale i modré vypadají dost dobře.
Jediné čeho se nejvíc bojím je ta bolest..a taky peněz..cena se pohybuje od 7tis-10tis kč..Což není zrovna levná záležitost..pojišťovna v mém případě už skoro nic nehradí:/Varianta splátkového kalendáře by byla lepší:D

Také uvažujete nad rovnátky? Nebo je máte a jaké s nimi máte zkušenosti? Budu vděčná za každou radu:)
Já mám 24let a už mě nebaví si zakrývat pusu, když se směju:)

Žádné komentáře:

Okomentovat