čtvrtek 2. února 2012

Sauna

Dnes jsem navštívila saunu. A řeknu vám takhle odpočatá jsem už dlouho nebyla. Zjišťovala jsem na netu k čemu je taková sauna dobrá a tohle jsem zjistila: 
Sauna
     Finský vynález kombinující horký suchý vzduch a ledové ochlazení představuje klasiku v nabídce wellness center. Sauna má mimořádně příznivý efekt na zdraví, pohodu a očistu. Ve vzduchu cca 90 stupňů stoupá tepová frekvence a zlepšuje se prokrvení. To posiluje krevní oběh a imunitní systém.
     Kromě toho se otevírají póry, tělo se pocením zbavuje jedovatých látek a zplodin a kůže je zase báječně hebká a jemná. Také na psychiku má sauna jednoznačně pozitivní účinek : teplo uvolňuje svaly pomáhá odstraňovat agresivitu a škodliviny. Člověk se cítí po sauně jako znovuzrozený, příjemně unavený a o pár kil lehčí. Ideální kúra sestává ze 2 až 3 pobytů v sauně o délce maximálně 15 minut. Po každém pobytu v sauně byste měli krátce vyjít na čerstvý studený vzduch. Potom pod ledovou sprchu nebo do studeného bazénku a na chvíli do odpočívárny. Rychlé střídání horka a chladu rozproudí krev v cévách.  


Tak hurá do sauny! Já chodím od malička a můžu říct že jsem od té doby nebyla pořádně nemocná. 

Žádné komentáře:

Okomentovat