pondělí 6. února 2012

Kouká po jiných

Není to jen žárlivostí, ale někdy mi to prostě vadí. Asi mi každá holka dá trochu za pravdu. 

Jdu v supermarketu nakoupit, něco mu vykládám, odbočím do uličky a kluka už není, protože se zakoukal "někam" jinam.. to mě opravdu dokáže naštvat. Samozřejmě, on mi na to odpoví: "..ale to dělá každý chlap"  nebo "..ale já se nekoukal!".. mě z toho jde hlava kolem, protože kam jinam by se koukal. Ale v té chvíli to stopnu a nezačínám s novými důvody proč se hádat. Ano opravdu se každý chlap podívá, ale ať to neděla přede mnou a ještě tak okatě.. Slyšela jsem že muži mají tendenci otáčet se celou hlavou. Za to my ženy si vystačíme s očima..:) 

Povězte mi jaké máte zkušenosti vy? Jestli vám to vadí? Jestli víte jak na to, aby vám to nevadilo? Třeba jsem jedinná a potřebuji pomoc :D


Good night :*

Žádné komentáře:

Okomentovat