pondělí 20. února 2012

Plesíky


Promiňte že jsem se delší dobu neozvala, ale měla jsem napilno. No co vám budu povídat..plesová sezóna v plném proudu, takže se můj článek nemůže týkat ničeho jiného :) Absolvovala jsem pár vesnických plesů, takže žádné drama. Co vám k tomu můžu říct je, že každá vesnice to má jinak. 
Na prvním plese jsme se dobře bavili, protože hrály krásné české i zahraniční písničky. Např:
Moonlight Shadow nebo Michal David ...hezky jsme si zatancovali a poznali nové lidi. 
Na druhém plese, který měl být o pochování basy hráli taky dobře, ale bavili jsme se spíš tím, že jsme tam byli skvělá parta. A hrozně jsem se opili:D 
Nesnáším to chystání před plesem:D hlavně neumím zachovat "no stres" protože nikdy nestíhám:D 







Co je základem správného plesu?
1. mít špičkový účes
2. mít krásné šaty
3. mít krásné nehty
4. mít malou kabelku(psaníčko)
5. mít boty na podpatku
6. doplnit štrasovými šperky
7. mít stejně sladěného partnera:*

Žádné komentáře:

Okomentovat