úterý 31. ledna 2012

Miluji Tě

Dvě slova, osm písmen a přeci jen ta slova mají velký význam. Slyšela jsem je tolikrát, ovšem né vždy byli myšleny vážně. Mít rád není stejné jako milovat. Ten rozdíl už znám. Ráda mám kamarádky, rodinu. Ale tohle je jiný druh lásky. Milujeme celým srdcem, projevujeme své city bez zábran.
Říct to jen proto, aby jste něco získali? Prachy nebo sex? Tady jde o víc! Je to cesta k lásce a vaší společné cestě. Je to projev důvěry a oddanosti.
Samozřejmě, že to není jen o těch slovech, ale je to nejjednodušší způsob vyjádřit co cítíme. Pokud to tak někdo necítí, ať to neříká. Ubližuje tím
Ráda ty slova slyším a taky miluji, když mi je někdo dokazuje. O to je hezčí tomu věřit. Je jedno v jakém jazyku to slyšíme, pokud víme, že je to myšleno vážně, není důvod to neopětovat odpovědí "já tebe taky miluji"..


Mé oblíbené citáty:

Říct "MILUJI TĚ" je stejné jako říct"JSI PRO MĚ VŠÍM", dřív než to člověk řekne, měl by si uvědomit, jestli je to opravdu tak.
 
Řekl jsi mi: Miluji Tě! Ptala jsme se: Opravdu? Ano. A já tomu uvěřila. Ptám se: Ublížíš mi někdy? Ne. A já Ti věřila. Znovu se Tě ptám já: Tak proč mi teď krvácí srdce? A ty jsi jen řekl: To je život...

Nevěř tomu, kdo říká: Miluji Tě, ale věř tomu, kdo v slzách prosí : Miluj mě….. 

Žádné komentáře:

Okomentovat