úterý 14. února 2012

Můj Valentýn

Když si vzpomenu na všechny ty moje valentýnské večery, tak je o čem vyprávět. Stalo se mi, že jsem trávila Valentýn sama, ale vůbec mi to nevadilo. Naučila jsem se ten den ignorovat. Nebo jsem ho slavila tak jak se má - romantika, svíčky atd. Pak přišel ale den, kdy mi kluk přišel po dlouhé době právě na Valentýna a čekal, že mu skočím kolem krku. Popravdě, po tom co mi udělal bych ho tak akorát kopla do zadku:P Tak jsem se zařekla, že už Valentýna neslavím. Než přišel další kluk a zase slavím:D.. Je ale pěkné, když vám lásku dokazuje nejen na Valentýna.

[Shakespeare William]
Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznal, co to znamená opravdu milovat a jaké to je, když je moje láska opětována...

Krásný Valentýn...ať už ho slavíte nebo ne:) :*

Žádné komentáře:

Okomentovat