středa 3. října 2012

Sorry, I'm not perfect..

Nikdo z nás, tak jak se na sebe díváte, není perfektní. Je fakt že existují různé vylepšováky - jako umělé řasy, gelové nehty, plastiky, solárka, vyhlazení vrásek a já nevím co všechno...ale i když se člověk může vylepšovat sebevíc, tak stejně zase najde jinou chybu. Nemusí to být jen viditelná chyba. 

My holky prostě odjakživa nejsme se sebou spokojené. Já bych chtěla mít hezčí barvu opálení, velké prsa, vypracované bříško, nechtěla bych mít širší stehna nebo tenké ruce.. Chci mít modré oči, menší nos a menší zadek:D Pořád něco.. Kdo tohle zná?:) Já myslím, že každá z nás není se sebou spokojená a právě proto byste se měli přijmou takové jaké jste! Ten rozdíl nás dělá určitým způsobem výjimečný. Jaký by byl svět, kdyby každá holka vypadala jako krásná modelka? Tuctový! A kluci by neměli z čeho vybírat...Přijmi svou krásu taková jaká je..a tvůj kluk to určitě ocení, protože nebude slýchávat věty typu: "Já mám velký zadek.. Mám malý prsa".. Ten kluk tě miluje takovou jaká jsi.. tu odlišnou osobu. Proto občas lidi nechápavě hledí na pár, když pěkný kluk se drží za ruku s né moc pěknou holkou. On jí vidí krásnou


>>Vemte si příklad z této kočky:D

[Saint - Exupéry Antoine de ]
Vše, co je v člověku krásné, je očima neviditelné.

[Fulghum Robert]
Nebyla sice tak štíhlá, krásná, elegantní, zdravá či šťastná, jak by snad být mohla, ale byla dost štíhlá, krásná, elegantní, zdravá a šťastná.

[Proust Marcel]
Krásné ženy ponechejme mužům bez fantazie.

Žádné komentáře:

Okomentovat