pátek 26. října 2012

Christiano Ronaldo


Asi před dvěma dny si přítel pustil v tv fotbal, což mě nakrklo, protože jsem tam měla svůj oblíbený seriál. A on mě zchladil tím, že tam hraje Ronaldo. Ač tohoto fotbalistu vyloženě nežeru, tak sem si řekla, že se na to chvilku podívám. Z fotbalu jako takového jsem měla kulové..ale prohlížela jsem si jeho... a přemýšlela..
Kdo by tohoto fotbalistu neznal? Ale kromě toho že skvěle vypadá umí střílet i krásné góly..dost toho dokázal..a samozdřejmně to ví. A je dost namyšlený:D
Ale co si budem povídat..prachy co si vydělal si zasloužil. 

Pár info o něm:
  • O jeho manévrech s modelkami ani nemluvím..je to prostě playboy. Je krásný, opálený, vysportovaný, bohatý...kdo by ho nebral, že?:D
  • Víte, že už má syna? Údajně zaplatil jeho matce, aby se ho zřekla.. Což je docela mazec..kolik může takové jeho dítě stát, že?:P
  • Prý randil i s Paris Hilton - ta o něm tvrdila, že se chová moc gayský:D. Ale dostala od něj kopačky:D
  • kupuje si nehorázně drahé a namachrované auta...
  • neumí zpívat:D
  • spekulovalo se o něm jestli je gay
  • užíval si s prostitutkami (což není moc gayké:D)
  • jeho zatím nejdelší vztah..dosud trvající je s Irinou Shayk

Takže tohle málo jsem vám o něm zjistila na netu:) Jinak mě klučík moc nezajímá:D
Joo a málem jsem zapomněla na svůj formspring:
Ptejte se na co chcete!:)
http://www.formspring.me/srdicko

1 komentář: