úterý 9. října 2012

Drogérka

Čas od času je třeba navštívit drogérku.. i když já jsem v ní docela často:D Pořád mi něco dochází...tentokrát jsem si koupila:
1. Tekuté mýdlo je levnější dokoupit náplň, než novou flaštičku. Voní vám pak ruce krásně po růži:)
2. Sprchový olej, který krásně voní, pokožku zanechává jemnou a krásně pění. 
3. Oblíbená zubní pasta..to je nepodstatné:D ale mám po ní krásně bílé zoubky:)
4. Černé linky nedám z ruky...nejlepší jsou od rimmel s hrotem. Mě se snadno nanáší.
5. Nová červená rtěnka od Kate <3 se na zimu hodí:)
Joo a ta fláša tak to je burčak <3 dáme si večer se sousedkou do nosu:)mnáám

2 komentáře:

  1. Už jsem si myslela, že ta flaška je taky z drogérky :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To néé :D... po burčáku máš místo krásné pleti spíš prázdný žaludek..:D ale taky je zdravý!:)

      Vymazat