pondělí 8. října 2012

Do you speak English?

Jak sem už delší dobu věděla, tak mým největším nezdarem jsou jazyky. Proto jsem se rozhodla s tím bojovat! Sice mám maturitu z angličtiny..což netuším jak jsem dokázala, ale plynule mluvit neumím...a mám jisté rezervy, kterých se chci zbavit. Návodů na internetu je milión, ale já zkusím tento způsob:
Hodlám se učit každý den tak 15min gramatiku. Potom si pustím nějaký anglicky mluvící seriál(Pretty little liars, Gossip girl, Glee) a nakonec si přečtu nějaký anglický článek nahlas:)
Moc času by to zabrat nemělo..chce to jen výdrž:) Mým snem je někdy odjet aspoň na rok nebo na dva do anglicky mluvící země <3
Pokud má někdo podobný problém, tak ať jde do toho se mnou:)
Hlavní body pro učení angličtiny, které bych shrnula jsou:

  • procvičovat slovíčka (pro větší slovní zásobu)
  • naučit se gramatiku a výslovnost
  • číst články (např. http://zenhabits.net/)
  • anglické seriály a filmy
  • číst nahlas
  • bavit se s anglickým kamarádem(osobně, po fb, po skypu,..)
  • číst anglické knihy, časopisy,..
  • odjet do anglicky mluvící země:)
  • poslouchat a porozumět anglickým písničkám
Hodně štěstí:* Good luck:D

Žádné komentáře:

Okomentovat