pátek 12. října 2012

Skypujete?

Znáte ten úžasný program jménem SKYPE? Hlavička, ten co to vymyslel:D Já se sice bez skypu obejdu, ale přijde mi to jako skvělá věc, když chcete s někým komunikovat.. vidět se a to vše zadáčo:)
Ze začátku jsem skype používala na pokecy s kámoškou, když měla zaracha:D a nebo když jsme se na něčem domlouvali a nechtělo se nám psát:) 
Dobrá věc to taky byla, když jedna moje kámoška byla na 3 měsíce v lázním a my s ní takhle pořád mohli být v kontaktu...a to byli vždycky trojhovory i více:D
Teď skype používám hlavně, když je přítel pracovně pryč. A nemůžu si to vynachválit:) Nebo moje sestřenice v Německu...můžu se s ní kdykoliv spojit a pokecat..:) Mimo jiné mi občas volá mamka:D ta také objevila kouzlo skypu...:D často jezdí na služebky, tak mě občas takhle kontroluje..výhoda toho je, že když začne prudit..můžu jí vypnout:D 
Ale nerada bych, aby mi komunikace přes skype úplně zatemnila mozek..pořád lepší je si zajít s kámoši pokecat osobně:) Skype nemůže byt všude..vidíte jen malý prostor. Nejlépe se využívá, když je od vás ta druhá osoba daleko..jinak je lepší zvednout tu prd** a zajít se ven normálně pobavit:D
Máte se skypem stejně dobré zkušenosti??:)

Žádné komentáře:

Okomentovat