středa 26. září 2012

Kokety

Znáte holky kokety?:D Já teda jo...a vůbec se mi jejich chování nelíbí...né že bych jim to chtěla vyčítat, ale někdy je to až příliš. Např. když balí zadané, ženaté muže. V takovém případě, když muž odolá..tak je u mě naprostý hrdina!:D
Když budu konkrétní, tak se mi u jedné holky nelíbí, že je schopná se vyspat s každým. Vypráví se o ní, že je koketa a kurva, ale ona s tím nesouhlasí. Je pěkná a často si hází na fb polonahé fotky, čímž přitáhne oko každého chlapa. Krásné tělo a pěkný obličej nalákal i mého kluka. Což o to...nakonec jsme si to vyříkali a dala pokoj. Ovšem za čas sem se dozvěděla, že to není jedinný zadaný kluk do kterého kutí. Zadaný, nezadaný - je jí to jedno. O téhle slečně jsem se dozvěděla i jiné věci, které by mohli být přístupné až po 22h. Ale že jste to vy, tak vám to povím. Na jedné chatě, kde byla kámoška se nechala od kluků olizovat mezi nohama. Což už je opravdu příliš i na mě! Jooo mohlo to být kdovíjak sexy, ale všechno má své meze. Tahle holka je podle mě schopná všeho aby se s ní kluk vyspal. Jak se s takovýma holkama vypořádat? Já to udělala po svém..opila jsem se a vyříkali jsme si to:D Takže na mého kluka už nešáhne.. Ale nic víc s tím nenaděláme. Všechno je to na chlapech..buď odolají nebo ne. A štve mě, že mé koketování je na bodu mrazu:D ono by nezaškodilo MALINKO ty chlapy podráždit..ale všeho s mírou! Článek je velice užitečný, že?:DD

Žádné komentáře:

Okomentovat