pondělí 24. září 2012

Řasy jako panenka

Dneska vás přináším článeček o mých řasách. Slíbila jsem, že vám o tom napíšu. 
Já mám světlé řasy, které jsou skoro neviditelně, tak sem si řekla, že vyzkouším nalepení řas. Celé lepení trvalo tak hoďku a něco a během aplikace jsem málem usla:D Je to naprosto bezbolestné. Sice nevím co se nad mým zalepeným zavřeným okem dělo, ale s výsledku jsem nadšená! Řasy krásným způsobem zhoustly a zvýraznily mi oko. Dokonce se už skoro ani nemusím malovat. Je sice fakt, že je to docela nezvyk mít na sobě umělé řasy, ale časem si zvyknete:)
Řasy mají různé velikosti. Já mám 11tky a myslím, že to stačí:) K řasám jsem dostala kartáček, kterým řasy krásně "rozčešu"-zvlášť ráno:D Cena nalepených řas se pohybuje různě od 600-1200kč:) Nevýhodou je, že řasy časem vypadnou a musíte jít na dolepení, což je zhruba za 2 - 3týdny(to už je cena nižší 200-300kč). Ale myslím že to stojí za to:) Však výsledek vidíte sami. Líbí se vám to?:) Případné dotazy pište do komentů:*

Žádné komentáře:

Okomentovat