čtvrtek 13. září 2012

Chlapem posedlá..

Poslední dobou se setkávám s holčinami, které jsou schopné pro svého chlapa udělat vše. S jednou mou kamarádkou Pavlou se rozešel přítel.. a ona místo toho aby to s hrdostí snesla mu dodneška chodí domů uklízet a když si pískne, tak u něj i přespí. A nechápu, co je to teď za trend. 
Druhý případ je Lucka, ta se nechala od něj i ponižovat. Kamarádi se jí smáli a ona mu pořád lezla do postele. Říká se sice, že láska je slepá..ale až takhle?!
Taky znám páry, co se několikrát rozešli a v mezi období spolu spaly(což není tak nezvyklé, kdyby si to pak nevyčítali) Tu holku to uráží a že je to špatné si vzpomene, až jak jsou zase spolu. V tu ránu si kluk řekne, že je lepší jí mít jen do postele a nemusí nic řešit a s nikým se hádat..
Přijde mi to čím dál víc absurdní.
Já sama vím jaké to je se někomu vnucovat, ale lituji toho dodneška. Jak se se mnou bývalý rozešel, tak sem mu pořád psala a chtěla ho kontaktovat.. chtěla jsem vysvětlení. On se vyžíval v tom, že mi psal, jak si užívá s kamarádkou v posteli a detailně mi to popsal. Takhle daleko to muselo zajít?! Přece se nemusíme nechat tolik ponižovat.. Měla jsem mu tenkrát vpálit mé vlastní lovestory, ale věřte nebo ne, mě to v tu chvíli vůbec nenapadlo. 
Když o někoho stojím, tak mu sice píšu, i když jeho odpovědi jsou chabé..ale vocaď-pocať. Když už chlapec neodpoví, tak se mu přeci nebudu vnucovat...

Holky, hlavu vzhůru. I když se vám ten chlapec líbí, tak určitě není jediný na světě.. a i když ho milujete sebevíc a on vám lásku neopětuje, pak se přestaňte trápit a hledejte nové možnosti. Láska vás čeká na každém rohu, jen se koukat.. :)

"Ponížení je to nejhorší, čeho se může člověk od člověka dočkat. Ponížení, ač nejsem soudce ani moralista, pokládám téměř za rovnocené vraždě."      
     Arnošt Lustig

Žádné komentáře:

Okomentovat