neděle 29. ledna 2012

zamilovanost vs. poblouznění

Dvě věci jsi naprosto podobné a těžko rozpoznatelné. Zamilovanost? Pořád na tu osobu neustále myslíte. Jste s ní rád. Naprosto uchvátí vaše myšlení. Většinou je oboustranná. A poblouznění? Hrozí každému z nás, ať jste ve vztahu nebo ne..buď tomu odoláte nebo ne. Zajímavým zjištěním je, že čím víc vás ta osoba odmítá, tím víc jí chcete. Znáte to? Já zažila takový případ, kdy jsem měla kluka 3 roky, pak přišel jiný kluk, který mě naprosto uchvátil a poblouznil. Do dneška nedokážu přesně určit, jestli to bylo jen poblouznění nebo zamilovanost..(mimochodem ten kluk mě miloval jen jeden den):D ale já na něj myslím pořád a vzpomínám na něj..Nevím, jestli je to tím, že mě odmítal...nebo jsem se zamilovala..nebo mě přitahuje fyzicky. Já doufám, že na to jednoho dne přijdu..

Žádné komentáře:

Okomentovat