pondělí 30. ledna 2012

Moje paměti české

Když mi bylo kolem patnácti začala jsem si psát deník. Mám i starší deníky, ale tam nepíšu moc zajímavé věci..spíš takové trápení, když se naši rozváděli, kdo s kým chodí, kdo se komu líbí, ale o mě ani slovo. Druhý deník byl zase jen o mé první lásce. Kdežto můj třetí a poslední deník je jen o mě a mých klucích:) Všechno bych si snad ani nepamatovala:D něco málo vám z něj přečtu...
 
Z druhého deníku(bylo mi asi 14-15let): "..pak se ptal jestli nemám žvýkačku(buď kvůli tomu, aby mu pak kouřem netáhlo z pusy, nebo aby mě pak mohl políbit).." 
Jak to pokračovalo vám prozradím, jestli vás to zajímá?:D


Z třetího deníku mám taky úryvek(bylo mi tak 17let): "..do něho jsem se zamilovala, mamka mě nepustila na první rande, protože jsem neměla uklizeno, mezitím si stačil najít holku o které jsem nejdřív nevěděla..."

Deník je vzpomínka uchována na papírové stránce.



Mimochodem, své dotazy na mě můžete psát na: 
http://www.formspring.me/srdicko

Žádné komentáře:

Okomentovat