neděle 13. května 2012

Touha po dokonalém těle

Je možné se k dokonalosti dopracovat? Já si myslím, že se můžeme leda tak přiblížit a nebo se smířit s tím, co máme...Jsou lidi, co překypují nejen špeky, ale také i velkým sebevědomým. Na tom není vůbec nic zlého. Takový člověk vlastně vyhrál a je spokojený se svým tělem.. Muži takové ženy přitahují, protože neřeší každé kilo, každou potravinu...:)
Vlastně by jsme si z nich měli vzít i příklad, protože většina žen takových není..Ale já osobně spíš toužím po tom se té dokonalosti přiblížit. Chodím cvičit do posilovny, na solárko, na zumbu... Změna jídelníčku taky sice proběhla...ale já jsem požitkář, takže si myslím, že si spíš užiju skvělé jídlo, než bych se nějak omezovala. Nemyslím si, že jsem tlustá, ale mam jisté "rezervy" na bocích a zadku, kterých bych se chtěla do plavek zbavit:) Zatím se mi trošku zpevňuje bříško..a doufám, že brzo dosáhnu vytoužených výsledků..pak budu sebevědomá a spokojená:)

Každý si v tomto směru jde svou cestou..a neřiďte se tak úplně tímto článkem. Je to jen úvaha nad pojetím dokonalého těla. Nikoho nesoudím. Líbí se mi sebevědomé ženy, ať vypadají jakkoliv;) Sama bych chtěla být taková..neřešit nedokonalosti a užívat si života:)

Žádné komentáře:

Okomentovat