čtvrtek 24. května 2012

Řasenkový speciál

Poslední dobou mi nedaří...je třeba vypadnout. Takže o víkendu si zajedeme na chatu, snad tam načerpám síly a inspiraci pro vás:)
A teď už kosmetická vložka o řasenkách:
Vyzkoušela jsem již nepřeberné množství řasenek, ale i když cesta byla dlouhá, nakonec jsem našla vítěze..
1. řasenka od essence false lashes mě mile překvapila..Opravdu krásně pozvedla řasy, ale nevýhodou je, že efekt dlouhých řas trvá jen pár použití. 
Hodnocení: 3/5

2. Great Lash, Maybelline je sice krásně černá, ale nezdá se mi, že by nějak extra prodlužovala řasy.
Hodnocení: 4/5
3. Další dost dobrá řasenka Maybelline falses volume. Sice jsem se omylem v regálu přehmátla, ale musím říct, že mě nezklamala. Až na to, že se časem docela drolí. Každopádně koupila bych si jí zase:)
Hodnocení: 5/5
4. Tak a máme tu vítěze! S touto řasenkou od Loreal million lashes jsem naprosto spokojená. Úžasně prodlužuje řasy, jsou krásně černé a výrazné:) Rozhodně si jí koupím zase. Jediným mínusem je vyšší cena, ale ta za tu určitě stojí.
Hodnocení: 6/5 :))

Žádné komentáře:

Okomentovat