středa 9. května 2012

Smířit se s ní..

Nastala u vás někdy situace, kdy vaše milovaná polovička se začala ve vztahu nudit.. a tak z nudy se rozhodla, že vám za zády bude balit jiné holky?
Mě se to stalo..Co jsem s tím udělala? No rozešla jsem se s ním a on pak dolezl s prosíkem, ať mu odpustím. Časem mě to pustilo a své drahé polovičce jsem odpustila. Přeci jen...jen si s ní psal:) Mohlo to dopadnout hůř. Ale co mě mohlo napadnout jako první.. bylo obviňovat tu holku, co jí psal. Začala jsem jí závidět..a pomlouvat. Abych si to nějakým způsobem "kompenzovala"..
Dost mě to užíralo.. a drželo mě to dost dlouho. Až jsem si pak po čase uvědomila, že to ona neudělá chybu, ale ON. To on jí začal psát.. a ona nepsala nic špatného. Nemohla za to, ale já jí nesnášela.
Postupem času si člověk uvědomí, že si tak zbytečně tvoří nepřátele. S tou holkou jsme se potkali na jedné akci... ze které jsem původně chtěla odejít, ale pak v opojení alkoholem jsem si to s ní vyříkala.. v podstatě hodná holka.. shodli jsme se na tom, že všichni synci jsou hajzly a zase je dobře:) Sama mi řekla, že o mého kluka zájem vůbec nemá.. Já jsem fakt ráda, že už se teď vůbec nemusím zbytečně nervovat. Berte si z toho příběhu ponaučení ... a koukejte na věci jak se má.. ať váš nezaslepí žárlivost:)

Žádné komentáře:

Okomentovat