středa 23. května 2012

Byla jsem zasažena amorem

Co k tomu dodat...nečekala jsem to...neplánovala jsem to a stejně mě okouzlil. Stalo se vám to někdy? Ani ho pořádně neznáte a doslova vás dostal. Zahodili byste kvůli němu vše...jen aby jste ho dostala.. Jako nějaká puboška:D
Jiný svět pro vás neexistuje...jste jen vy dva..ON a ONA, Adam a Eva, TY a JÁ, prostě MY!<3
Je k tomu nějaké vysvětlení? Asi je to tím létem...či co:)
Nebýt facebooku, tak se s ním ani nebavím:D..zatím mi to stačí..:) Sice je to jen pobláznění, co brzo přejde..ale tak proč se občas nepobavit, že?:)Ovšem nesmí se to dozvědět váš přítel:D Je to věc, kterou se člověk zrovna dvakrát nechlubí..
 
Ale jsem zklamaná..asi o mě nemá zájem:P..
Trápit se tím určitě nebudu..zase tak často ho nevídám..naštěstí:) Takže se vše vrátí do starých kolejí.. Ale jako menší rozptýlení to postačí.
Možná že tohle nezažívá každá dívka...Proto se ptám na váš názor..Jak jste na tom vy? Ovládáte své city?


Žádné komentáře:

Okomentovat