čtvrtek 15. března 2012

Těhotenství

Vlastní zkušenosti s tímto tématem nemám..ale mám dost kamarádek co v tom lítá..:) V dnešní době je trendem mít dítě až kolem 28let. Ale mnohdy jsou dívky, které čekají miminko už v 18ti..někdy i dřív. A co pak? Od státu skoro nic nedostanete.. Pokud nemáte odpracovaný alespoň rok, tak nemáte ani nárok na nějaké peníze. A tatínek? Pokud se zachová správně, pak by si měl začít hledat dobře placenou práci. V nejhorším případě skončíte jako svobodná matka. Jó není to v dnešní době zrovna jednoduché...proto se porodnost posunula až na věk okolo 28let.

Mám kamarádku, co šla na potrat.. a to právě z toho důvodu, že neměli s přítelem jak miminko zajistit. Přijde mi to dost malicherný důvod, ale pravdivý. Je smutné, koukat na to, jak těžké je přivézt do této doby miminko.
Má jiná kamarádka právě zjistila, že by možná mohla být v tom. Půjdeme koupit těhotenský test a uvidíme.

Kdyby to potkalo mě, tak si určitě miminko nechám, protože jsem proti potratům. Věk už na to mám a zabít tak maličký život.. na to nemám žaludek..

Pište vaše názory:* 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat