pondělí 12. března 2012

Dnešní večer

Co dnes? Udělám si tu nejlepší večeři a kouknu se na tu třeštěnou reality show Hotel Paradise. Spousta lidí tuhle show odsuzuje, ale mě možná baví sledovat, jak jsou někteří lidi jeblí:D Kdybych věděla, že tam berou i starší 20let, tak se přihlásím taky..:D Kdo by nechtěl od rána do večera ležet u bazénu a opalovat se? Nic jiného bych totiž nedělala!:D I kdybych tam měla být jen týden:) Jóó a po večerech bych se bavila jak se patří!:D 
Že Zuzana není prostitutka? Tak proč vypráví do novin, že šlapala s kámoškou chodník?:D Lidská hloupost nezná meze:D Ovšem proto tam taky je...bez ní by zase nebyla sranda:D
Claudia je moje "favoritka":) nejen že je stejně stará jako já, ale zdá se být i inteligentnější, než všichni dohromady:)




Joo a večer si udělám tuhle dobrotu...palačinky s nutellou a já si tam dám ještě kopec zmrzliny! Mňam!
 Jinak jsem na netu narazila na recept nutelly...ještě jsem ho nezkoušela, ale kdyby jste to chtěli zkusit, tak to najdete zde.
:*

Žádné komentáře:

Okomentovat