středa 28. března 2012

Dvojníci

Už se vám někdy stalo, že jste na ulici pozdravili nějakou kamarádku a ona pozdrav neopětovala...na tom by ani nemuselo být nic tak zvláštního, kdyby jste se nezeptali na to, jestli si vám pamatuje..? A ejhle, holčina vůbec neví kdo jste:D Mě se to stalo 2x v životě, že jsem potkala dvojníka své kamarádky. Nedej bože potkat dvojníka svého:D To se mi ještě nestalo, ale lidi mi říkají, že dvojnici mám. Říká se že každý člověk na světě má svého dvojníka.. co je na tom pravdy nevím, ale možný to je. Jaké zkušenosti s tím máte vy? Taky se vám stalo, že jste potkali někoho 2x?:D

Jinak včera u mě byla kámoška Kačenka a pili jsme vínečko a probrali jsme toho tolik, že kdybych o tom měla psát, tak tu jsem do rána... ale sbírala jsem témata a již brzy se můžete těšit na další článek na "horké" téma:) A taky bude měření mé vysněné postavy...sama sem zvědavá, ale nečekám zázraky:D
Teď už Hotel Paradise.. Pá zlata:*

Můžete psát na můj FORMSPRING

Žádné komentáře:

Okomentovat