neděle 11. března 2012

Best friends

Máte vedle sebe člověka na kterého se můžete naprosto spolehnout? Pak můžete být rádi, protože takový člověk, by za vás možná i položil život.
V pubertě jsem měla nejlepší kamarádku, se kterou jsem trávila všechen čas..jezdili jsme na dovolené, zažívali jsme pravé dobrodružství a vždy jsme tu byli pro sebe..pak si každá našla kluka a na kamarádství nezbyl čas..hodně mi chyběla. Chyběla mí spřízněná duše, které můžu říct své trápení..ale už tu nebyla. 



Od té doby se věci změnili.. přestali jsme se úplně vídat. Našla jsem si jiné přátelé a ona taky. Člověk, když je sám, tak bývá obklopený přáteli, ale když má kluka, tak na přátele moc času nezbývá.. a to mě dost mrzí, protože já potřebuji přátele i když mám kluka..Kluk nám vlastně tak trochu nahradí i přítele. Trávíte s ním čas i trápení..ale stačí to? Teď  to naštěstí tak mám, že mám obojí, ale už to není jako dřív. Když jste sám, máte jen přátelé.

[Winchell Walter]
Pravý přítel je ten, který příjde, když všichni odcházejí.

[Camus Albert]
Nekráčej přede mnou, možná za tebou nepůjdu. Nekráčej za mnou, možná tě nedokážu vést. Kráčej vedle mě a buď můj přítel.

Shakespeare William]
Přátel si važ, a kdo se osvědčili, ty hákem z oceli si připni k srdci.


Přátelé jsou jako hvězdy, nevidíš je pořád, ale přesto víš, že existují.

Žádné komentáře:

Okomentovat