úterý 24. září 2013

Termo gel-lak

Nedávno s tím za mnou přišla kámoška.. "dívej se mi na nehty.." Dala je pod studenou vodu a oni chytali jinou barvu.. Byla jsem tím unešená. To musím mít přece taky :D
Takže jsem si hned jeden termo gel-lak pořídila. Našla jsem jednu levnější variantu na aukru;)

A výsledek můžete vidět na obrázcích:
Tak co? Líbí? Rozhodně je to oživení typických gelových nehtů..;)
Máte různé odstíny, které si můžete vybrat;)

 Já si vybrala tento...a jsem nadšená..:D pořád bych ty barvy měnila...:D

p.s.: nejlepší je, když si chcete něco vytáhnout z lednice a strčíte tam ruku, tak obarví jen ta jedna:D..nebo když jsem v práci a jednu ruku mám blíž oknu, kde fouká studenější větřík, tak taky jde do tmavě modrá...a druhá nic:D Funny :D

p.p.s.: Na fotce bohužel není má ruka..chtěla jsem je vyfotit, ale nestihla jsem to:(

Žádné komentáře:

Okomentovat