středa 18. září 2013

Power plate

Táák a prázdniny skončili..je na čase se vám začít zase plně věnovat:) A můžu říct, že se docela těším..mám plnou hlavu novinek, nápadů, recenzí,..:)

První čím bych začala jsou mé zkušenosti s cvičením na power plate.

1. cvičení se provádí na strojích power plate, kde vám trenérka vysvětlí nebo předvede určitý cvik a vy ho provedete..držíte v té poloze 30 vteřit. Za tu dobu stroj vibruje a vy cvičíte. Zdá se to být jednoduché, ale je to dost náročné.. potíte se jako prase:D
2. cena by mohla být lepší. Na stroji cvičíte většinou půl hodiny a cena je kolem 100kč za vstup.
3. první reakce na stroji byla taková, že mě vrnělo celé tělo. Občas to bylo nepříjemné, ale trenérka vám vysvětlí jak tomu zabránit..:)
4. Líbí se mi, že to šetří čas..rozhodně se tam nadřu víc než v posilovně
5. Údajně to i zabraňuje celulitidě..ale sama to zatím nemůžu potvrdit.

Divíte se, že se snažím shodit už teď..? Roky zpátky jsem začala cvičit až v lednu..na mém těle se to moc neprojevilo..takže teď jsem se rozhodla pro razantní krok:) Držte palce! Fotky mých pokroků vám budu postupně ukazovat:)

Znáte tohle cvičení? Jaké jsou vaše zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat