čtvrtek 11. dubna 2013

Piercing

Řeknu vám příběh..
Bylo mi 17let..puberta se mnou cloumala. I když s mým taťkou asi víc..když mi nabídl k osmnáctinám dárek v podobě piercingu nebo tetování:) Prý ať mám na co vzpomínat... Vaši rodiče by vám něco takového dovolili?:D
No, ale zpět k tématu..
Rozhodla jsem se pro piercing..ale kde? Líbil se mi noc i pupík..ale být tolikrát odírkovaní..to mě moc nebere..takže...žádné intimní místa nepřipadali v úvahu(jsem moc citlivý člověk:D)..Vyhrál to pupík a šlo se na věc.
Byla tam se mnou kamarádka..držela mě za ruku(málem se jí odkrvila:D). Zmáčkli mi kleštěmi pupíček a propíchli..řeknu vám..ty kleště boleli nejvíc, ale netrvalo to skoro ani vteřinku a bylo po všem. Pak už jsem se jen modlila, ať mi dírka nezačne hnisat...což se naštěstí nestalo. Můžu piercing nosit vesele dál:) Toť moje zkušenosti s piercingem...že pořád ztrácím kuličky a nebo že se občas zasekne ve svetru o tom snad ani nemusím mluvit.. ale jinak bych nepociťovala jakékoliv omezení. Je to prostě náušnice na svém místě:)


 Piercingu mám hodně, ale opět sem ztratila kuličku, tudíž jsem si objednala z aukra tento. Líbí?
Špatná kvalitka fotky:/ Bohužel už nebylo takové světlo..

Pokud máte dotazy, stačí psát do kometářů, ráda se podělím o své zkušenosti:)

Žádné komentáře:

Okomentovat