čtvrtek 18. dubna 2013

Krásný den

Vegetím si dnes tak na balkóně..užívám si sluníčka a rozhodla jsem se vám taky něco napsat. Můj dnešní program není nijak záživný..Znáte ten pocit, když si užíváte každé chvilky na sluníčku? ...Po tak dlouhéé zimě? Tak přesně to teď dělám...a budu tu dokud nezaleze!:D Z plochy na mě číhá Chuck Bass..joo kdyby koukal na mě z okna určitě bych byla šťastnější:D



No ještě bych měla cosik zdravého uvařit...blíží se léto a tak opět nenechám své tělo náhodě a začínám cvičit.. ale o tom se dozvíte později:) Co říkáte na to, že nám Carry nejspíše zruší? Jako je fakt, že poslední díl byl docela trapný..ale to se mi zdá teď...já už z toho rozcházení vyrostla(aspoň myslím:D)..Snad budou i další díly...zalíbilo se mi to:)

Jak se máte vy při dnešku? Také tak milujete sluníčko?

Žádné komentáře:

Okomentovat