úterý 9. dubna 2013

Poohlednutí do Velikonoc

Koukněte co se stalo? Já absolutní flákač jsem se rozhodla, že budu pravidelně přispívat. Má ostuda.. Oproti jiným blogům jsem dost mizerná blogerka:D zanedbávám jak se dá...ale zkusím s tím skoncovat! 

A teď zpátky do "minulosti"..Vyfotila jsem vám pár fotek z Velikonoc. Joo přišlo pár lidí mě vyšupat..prej abych byla zdravá..Dostali vajíčko, po půlce a čau.. Stejně nejlepší na Velikonocích jsou ty sladkosti, co přinesl přítel ...a já je snědla(né všechny!):D Chudák..trošku byl naštvanej:D

1. Moje vajíčka a velikonoční prostírání
2. Můj trošku nařízlej piškotovej beránek:D
3.Velikonoční snídaně...domácí mazanec s máslem a kakajíčko:D
To nám to pěkně nasněžilo na ty Velikonoce...tak nevím...není to snad Apríl?

Ahojjjj a čekejte další...konečně zajímavý články...:)


Žádné komentáře:

Okomentovat