čtvrtek 7. března 2013

Mobilmánie

Žiju si tak krásně se svým starým růžovým telefonem samsung star..a říkám si jaké to mám ale štěstí, že ten můj miláček běží už tři roky bez závady.
Sotva to dořeknu, den nato mě miláček nevzbudil do práce...a začíná se sekat..prostě parádaaa.
Naštěstí mi tak za měsíc končí smlouva u t-mobilu, takže v rámci jejího prodloužení bych si mohla nějaký ten mobílek vybrat. Otázka je který?


  • Sony Xperia Tipo - tento miláček má tyto přednosti...3,2MgPx foťák(což je stejný jak můj dosavadní:/). Je ve 4řech barvách..tudíž červená je jasná volba!:D A má celkem pěkné menu. 













  • Nokia Lumia 610 - v telefonu je Windows. Má skvělý foťák 5MGpx s bleskem:) A bublinky ve zprávách!:D Je růžový:D ale prý je i trochu pomalý..díky Windows phone.





















  • HTC Desire C - má taky foťák 5MGpx...ale bez blesku:/ Součástí balení není paměťová karta a nepřehraje běžné avi soubory..což je škoda:/  


















Cenově vychází skoro stejně. Všechny tři mají navigaci.. Zatím se mi nejvíc libí Nokia Lumia...
Poraďte mi pls:):*

Žádné komentáře:

Okomentovat