středa 27. února 2013

Lenivé odpoledne

Dneska jsem se rozhodla si užít den po svém. Lehnu do trávy, pustím bednu a zažiju extázi :D No tak až na tu trávu..na to si ještě budu muset pár měsíců počkat..:) První co mám v plánu je:
Pretty little liars 3x21 - předchozí díl skončil opět napínavý jak kšandy..a teď už nejspíš ze všeho plyne to, že Spencer všem poví kdo je Toby. A fakt mě zajímá jak to Toby k ní myslel.. jestli si s ní fakt jen tak hrál..ale asi jo:( což je fakt smutné... Taky by mě zajímalo jak skončí ta Aria s Ezrou a jeho synkem:P

Další v pořadí je Sex ve městě - jednička je jednoznačně lepší, než dvojka. Zaprvé nechápu jak mohl pan Božský nechat Carry čekat u oltáře! Ale dost mě baví Sharlot...jak si ukákla do kalhot:D z téhle scény se můžu potrhat smíchy..takže idem na to!:):*

Žádné komentáře:

Okomentovat