pondělí 24. prosince 2012

Vánočky

Jsou tu Vánoce a já vám konečně přináším i své vánoční nehty:)Měli být i trochu kavirárové, ale boužel to nejde vidět:/ A konečně mám své megaprskavky <3 prý vydrží půlhodiny hořet..tak snad...:)
Na Silvestra jsem vybavená..:D
Joo a ještě jsem dokoupila pár drobností...pro mě:D 
1. zkusila jsem vanilkovou kofolu - no k čemu to přirovnat. Ze začatku to chutná jak normalní kofola, ale pak to přejde do vanilkové zmrzliny:D
2. Soda stream - green tea jahoda a kiwi - no není to špatné:)
3. deodorant Nivea - snad bude fungovat:D
4. Sluchátka jsou třeba,když hraju the sims 3 a přítel kouká na hokej:D
5. kalíšek s kaviarovými kuličky na zdobení nehtů - použila jsme je, ale boužel nejsou vidět:P
6. balícího papíru není nikdy dost:)

Krásný den:* Veselé Vánoce a bohatého ježíška vám přeju:)
Dárečky, vám vyfotím hned co si je rozbalím:D

Tip na přání:

Jeste neni pozde, muzem to vyresit v klidu! Muzem zustat prateli. Jinak Ti udelam dost velke problemy. Bude pozde az se budes dusit! Tvuj vanocni KAPR.

Žádné komentáře:

Okomentovat