úterý 4. prosince 2012

Milý Ježíšku...

Už jste psali Ježíškovi?:D Já bych si přála, kdyby můj Štědrý večer vypadal takto: :D


Kouknu z okna a padá sníh. Stromeček nazdobený, osvětlený. Kolem dokola vůně cukroví a kapra
Vrhnem se na dárky..tu cítím něco měkoučkého..co by to tak mohlo být? Že by svetřík, který jsem tak chtěla?:) Další dárek je poněkud trubkovitého tvaru...ve vší zvědavosti otevřu papír a tam samoopalovák Bioderma, po kterém tak toužím! Copak se to tam za stromkem hýbe v košíčku? Že by vytoužené koťátko, které by mi mamka nikdy nedovolila? No tééda, já letos byla hodná:) Co to slyším troubit před domem. No nedá mi to a jdu se podívat..a co nevidím? Mou nádhernou MAZDU :D Nevěřím svým vlastním očím..já mám mazdu!:D
Hned zajedu za babičkou rozbalit si další své dary.. tam najdu teplákovou soupravu adidas a botičky, pyžamko, košilku, hřeben Tangle Teezer... Jé babi, konečně ses mi trefila do vkusu!:D A ty nové clipy jsem už potřebovala, jak jen si to věděla? :D A pak frčím mazdičkou za tátou. Ten už má pro mě nachystány krabičky a v nich boží hodinky a k tomu lyžařské brýle spolu s pernamentkou na samoopalovací nástřik.
Ježíšku, ještě že existuješ!:D

Ano jsem velice skromná:D


Samozdřejmně je to vtip:) ..Správné přání má vypadat takto: 
Milý Ježíšku. Nechci hodně pod
stromeček, já si přeji, aby ten
člověk, co to teď čte, byl šťastný.
O vánocích slyšíš pořád, co lidi
chtějí, a co už koupili. Já si přeji,
aby lidé, co jsou těžce nemocní,
byli uzdraveni. Já si přeji, aby si
lidé nemuseli dělat starosti s
bydlením, jídlem a teplem. Pro
všechny lidi přátelství, lásku a
zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat