pondělí 10. prosince 2012

Lazy, lazy..

Jsem to ale lajdák!:D Dlouho jsem se vám neozvala..tak snad to brzo doženu. Co nového? 
  • nakupuji dárky ve velkém. Mamku už mám z krku...ale co dáál?
  • zase jsem navštívila Ikeu a odvezla jsem si chlupatý koberec!
  • malý bráška už má 7let! Měl oslavu.. dostal letající vrtulník, branku s dírami a xbox, což byla naše zábava celý sobotní večer
  • porazila jsem přítele v boxu na xboxu:D háá:D 
  • pořád zvažuju, jestli se mi vyplatí jet letos do té Vídně:/
  • stáhla jsem si prej dobrý film Tajemství(the secret)...ale usla jsem u něj, takže nemůžu posoudit:D
  • pařila jsem celou neděli The sims 3 roční období:D
  • přeji si pod stromečkem Iphone:D - dost pochybuju, že ho dostanu...

Jen pro vaše info.. další články už mám v hlavě, takže brzy čekejte:*
Bye:*


p.s. ta koláž nemá s článkem nic společného, ale je pěkná ne?:D

Žádné komentáře:

Okomentovat