sobota 10. listopadu 2012

Préférence

Dnes výjimečný víkendový příspěvek..jen pro vás:))
Testovala jsem barvičku od Loreal odstín 102 Velmi velmi světlá blond duhová. Jsem sice blondýnka ke sklonům "žlutého kuřete" a proto jsem se rozhodla své vlásky zase zkrotit a nechat krásně zbělat..:)
Výsledek uvidíte:)
Jen pro vás si dnes Bonton film připravil Barvení..v hlavní roli Loreal Préférance. Přeji hezkou podívanou:)

 










Zde vidíte výsledek..je třeba zaostřit oči..případně si vzít 3D brýle:D


Joo kvalita to zrovna není(jelikož je to foceno za šera a s bleskem), ale tak se z ošklivého žlutého kačátka stane krásná bílá labuť:D

THE END

2 komentáře:

  1. Mas moc mily blog a tak je mou cti byt tvou prvni followerkou:)
    Tesim se na dalsi skvele prispevky!
    Pokud mas chut, mrkni se ke me na CHIC SICILY

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuji za přízeň! Jsem ráda, že se ti můj blog líbí..a proto ráda přispívám!:) Máš hezký blog, určitě ho budu sledovat:)
      Měj se hezky, paa

      Vymazat