pondělí 26. listopadu 2012

Gossip girl

Jelikož se nám blíží konec tohoto skvělého seriálu, tak sem se rozhodla mu věnovat článek. Miluju tento seriál a proto jsem se koukla na první sérii - tu nejlepší ze všech! Znovu jsme si připomněla jací byli naši skvělý herci .. Chuck, Blair, Nate a Serena <3
Připravila jsem vám koláž s oblíbenými scénami:)
1.Nejlepší scéna, jak je Chuck and Blair v limuzíně. Jak Blair přišla o věneček:)
2.Jak se Chuck svěřuje Blair, že jí má rád, že má v břiše motýlky:D áa nemůžu z toho:D tak sladkéé <3
3. Nate přišel na to, že se Blair vyspala s Chuckem:D parádaa...:D
4-5. společné foto..
6. Chuck obdivuje Blair na její narozeninové oslavě
7.Bazénová párty...závist!:D
8.Serena a Dan -jednoznačně jejich nejvydařenější vztah..škoda, že se to pak všelijak zkomplikovalo..

A vůbec je první série nejhezčí. Blair a Serena se k sobě chovají jako nejlepší kamarádky..Chuck se mění v milejšího..Dan a Serena jsou spolu a šťastni. A Jane je ještě docela milá a hodná..
A pamatujete si ještě proč Serena odjela poprvé z města?

Samozřejmě v pilotní verzi jak si zlej chuck dovoluje na Jane!:D


Oblíbená replika:
Blair: Je mi z tebe na nic.
Chuck: Všechny ty řeči, jak musíš být s Natem, jinak bude konec světa... Je konec, smiř se s tím!
Blair: Mluvíš jako žárlivý přítel.
Chuck: Jasně, zbožný přání.
Blair: Haha... Oh... Já se trefila?
Chuck: Prosím tě, nezapomeň s kým mluvíš.
Blair: Nápodobně. Ty mě... máš rád?
Chuck: Co je mít rád?
Blair: Oh! Ty si děláš srandu, nevěřím svým uším!
Chuck: A jak si myslíš, že mi je? Nespal jsem, jako by mě něco tlačilo v žaludku! Motýlci.
Blair: Motýlci? Oh... Ne, ne, ne, ne, ne, tohle se nestane!
Chuck: Věř mi, že nikoho to nepřekvapilo víc než mě.
Blair: Chucku, ty víš, že zbožňuju všechna boží stvoření a metafory, které inspirují, ale... tyhle motýlky musíš zabít!

Budou mi chybět :¨)

Žádné komentáře:

Okomentovat