úterý 18. prosince 2012

Finale

Já vím milý čtenáři, že vás teď tak trošku odbývám..ale pokusím se to napravit. Čas teď trávím hlavně nákupem dárků, zkrášlováním se a slavením...Měli jsme vánoční večírek..a řeknu vám, že byl naprosto šílený!:D
Teď tak trochu netrpělivě čekám, až se mi stáhne poslední díl Gossip girl :¨(
A musím říct, že už teď je mi z toho smutno..Ach můj milovaný Chucku...doufám, že mě slyšíš a jednou mi zazvoníš u dveří<3 Od Blair bych se měla naučit trošku intrikovat...v tomto světě to jinak ani nejde. A po Sereně chci tu její krásu a charizma! Je naprosto božská a její oblékání miluju. Od Nate bych chtěla alespoň jednu sladkou pusinku:D
No nemáte to stejně?:D
 
 Ale budeme doufat v další generaci...snad se brzy alespoň podobný seriál opět objeví! I když.... :D


Žádné komentáře:

Okomentovat